Re: tyle kasy posz³o w b³oto....

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 17:16:54 MET

Konrad wrote:
> Cze¶æ
> Mia³em durona 700 na takiej sobie p³ycie z chipsetem via kt133, ramu
> 256 i mog³em jednocze¶nie nagrywaæ cd, s³uchaæ muzyki i robiæ grafikê
> w corelu jednocze¶nie bez ¿adnych problemów. Licho mnie podkusi³o i
> kupi³em celerona 1700, 265 ram ddr i p³ytê g³ówn± ponoæ z górnej
> pó³ki i tu siê zaczê³y problemy bo albo nagrywanie cd albo s³uchanie
> muzyki, ¿e nie wspomnê o obróbce grafiki podczas nagrywania cd.
> Zmieni³em proca na pentium4 2800 MHz i ramu do³o¿y³em 1 GB i dalej
> kiedy s³ucham mp3 na winampie i nagrywam cd to mi przerywa d¼wiêk co
> [...]

1. Sprawdzic czy masz nowy kabel IDE czyli 80 zyl jesli masz to patrz pkt 3
jesli nie patrz punkt 2
2. kupic kabel IDE 80 zylowy
3. docisnac go dobrze
4. w wlasciwosciach sprzetu sprawdzic czy dysk pracyje w trybie UDMA100 czy
UDMA66
5. sprawdzic w biosie w jakim trybie dysk pracuje
6. zrobic reinstal systemu
7. uzyc odpowiednie sterowniki do plyty
8. zmienic dysk twardy z nadzieja na lepsze wyniki :P