Re: p4 sie wiesza

Autor: camelopardalis7 (camelopardalis7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 17:17:54 MET

> napisz co dokladniej jest na bluescreenach i jaki masz zasilacz, jak
wyglada reszta
> zestawu?

Na bluescreenach do tej pory mialem:
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
BUGCODE_USB_DRIVER
BAD_POOL_CALLER
i poza bluescreenami wywalaja mi sie programy

Zasilacz z firmy FEEL (ma naklejke ze support P4) 300W
dla scislosci: Model: ESP300ATX-SP4

Reszta zestawu to stara karta GeForce2MX400, karta FireWire, Dysk WD 80GB,
DVD Pioneer i wszczep na płycie w postaci dzwieku, pamiec to Kingston
KHX3200A/256 CL2.

Zastanawiam sie nad aktualizacja biosu, moze to cos pomoze? Teraz mam z
koncowka 09 a juz sa 14 wiec moze cos ulepszyli....? Warto zmienic bios czy
raczej to nic nie ma do rzeczy ?