Re: glosny gainward

Autor: benek (benek.benek_at_[wirtualnapolska)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 16:19:05 MET

> czy ktos ma jakis pomysl jak wyciszyc ta karte.

ma :-P
zamiast tej pstynki daj jak najwiekszy radiator np od PIV (koszt za uzywany
okolo 25-30zl i troche cierpliwosci = tu przypilowac, tam nawiercic i
nagwintowac otworki na srubki) - u mnie na domyslnych zegarach ta karta
chodzi na samym radiatorze

> ps. aha dodam ze karta jest podkrecona z ustawien 200/450 na 235/522

dodaj duzy wentylator 80mm na 5V (do tego radiator co wyzej), jak masz duzo
wolnych PCI to wentyl moze byc normanie na radiatorze, jak brakuje miejsca
to z wygietego sledzia zrob cos a'la Zalman FB165 = wentyl wiejacy z boku na
radiator

pozdrawiam