HP 815C - wykrywa jako 895C

Autor: mefju (mefju_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 14:30:57 MET

Od pewnego czasu mam problem z drukarką HP 815 - komputer zaczął ją wykrywać
jako HP 895C. Pomoc techniczna zasugerowała, ze najprawdopodobniej są to
kłopoty z firmwarem. W związku z tym mam pytanie czy jest mozliwość
samodzielnego wgrania firmwaru, albo znalezienie kogoś kto podejmie się
takiej próby (serwis odpada - za naprawę zapłaciłbym wiecej niz drukarka
jest warta). Na stronach HP firmwaru nie ma - ale moze ktoś słyszał o
półoficjalnym oprogramowaniu, lub o ludziach ktorzy się tym zajmują...

Pozdrawiam:
mefju