Re: Co z pojemnością dysku?

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 11:09:31 MET

Użytkownik "Darek" <darekyesspam_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Podsumowując : w XP dziła jakby dobrze, ale sam bios wskazuje
źle
> Czy narażam się na klopoty??

Ja podobnie miałem ostatnio w kompie, który nie rozpoznawał dysku
40GB (obsługa tylko do 30) a pod winxp dysk był normalnie
widzialny i działał.
Ten sam komputer wykrywa dysk 30 GB, ale przy reboot'cie w ramce z
ustawieniami wyświetla 585MB, niemniej xpek działa bezproblemowo.
Na pewno ktoś mnie zaraz poprawi, ale xp tak jakby pomijał bios
(przynajmniej częściowo).
Podobnie jak linux - u mnie w sieci na komputerze P166 chodzi dysk
120GB i wszystko działa bez zarzutu.
Pozdrawiam, Roman.