Re: a7v8x-x audio na mb i trzeszczenie

Autor: MhF (marchewozol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 07:34:08 MET

Bry,

W Twoim mejlu z 9 lutego 2004, można przeczytać:

m> Witam!
m> CZy ktos sie spotkal z lekkimi trzaskami dzwiekowi na tej
m> mb? Wydawalo mi sie na poczatku, ze to problem z wczesniejszcych chipsetow
m> VIA gdzie karty creativea pierdzialy ale tu moja SB128PCI chodzi ok a
m> zintegrowana nie, chodz chyba ona powinna byc jak najbardziej kompatybilna z
m> plyta przeciez ;/ Szkoda, ze musze uzywac innej karty bo ta jest 5.1 i nie
m> mozna jej wykorzystac. Nie trzeszczy az tak bardzo ale jednak mnie to
m> denerwuje i wole juz zwykle stereo ale czyste. Mial ktos problem taki i go
m> rozwiazal?

m> Pozdro.

  www.viaarena.com
  Z tego co pamietam - obszerny watek na forum dotyczacy problemow
  szumow na szynie PCI w plytach z chipsetem VIA, m. in. objawiajacy sie
  bledami kontrolera IDE, trzeszczeniem dzwiekowek etc.

  Oficjalnie dotyczylo to VIA KT133, VIA KT133A, znam jednak
  przynajmniej kilka przypadkow innych chipsetow - np. moj KT400 (juz
  nie moj ;))) i KT333. Podejrzewam ze inne tez nie sa wolne od
  bledow.

--
MhF
marchewozol_at_poczta.onet.pl