Re: Rozszerzenie pamięci dla HP LJ 5L

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 00:40:15 MET

"Anador" <_usun_anador_at_aster.pl> wrote in message
> Ostatnio dokucza mi posiadanie w moim laserze 1MB pamięci, szczegłólnie
> złozone PDF-y nic chcą się drukować w 600dpi.
>
> Skąd pozyskać moduł rozszerzenia? Widziałem na Allegro ale był jeden i
facet
> chciał za 8MB 160zł! Przywykłem że pamięci są jednak tańsze.....

Chcialem cos Tobie doradzic, ale widze, ze orientowales sie u tego samego
goscia, u ktorego ja kupilem. Z tymze ja dalem 220zl za 64MB do HP4000, do
5L sa jakies inne pamieci i wlasnie za 160zl za 8MB. Niestety ale
najwyrazniej taki urok tanszych drukarek, ze potem czesci drozsze :\
A jesli wydaje to sie Tobie drogo, to zobacz tutaj:
http://www.microsystem.pl/www_techdata/hp_peryf.htm
;)

pzdr
Zbyszek