czym chlodzic radeona?

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 21:59:14 MET

witam,
przymierzam sie do wymiany chlodzenia na moim r9500_at_pro i mam dylemat, co
wybrac...
Arctic Cooling VGA silencer
http://www.arctic-cooling.com/en/products/vga_silencer/
czy
Zalman ZM80C-HP
http://www.zalman.co.kr/english/product/ZM80C-HP.htm

na korzysc pierwszego przemawia nizsza cena i fakt, ze nie powoduje wzrostu
temperatury w obudowie lecz wydmuchuje ja na zewnatrz, na korzysc drugiego
przemawia brak wentylatora czyli cisza...
A jak jest z chlodzeniem, ktory jest wydajniejszy? I jeszcze jedno, na
pamieciach mam male radiatorki, czy one nie beda przeszkadzaly w montazu
ktoregos z tych radiatorow? Radiatory maja ok 1 cm wysokosci.

pozdrawiam