Re: Glosniki a... glosy?

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 20:55:26 MET

"Neutrino" <ceoWYTNIJ_at_WYTNIJ.op.pl> wrote:

> Mam od kilku tygodni taki dziwny problem :-)
> Otoz w moich glosnikach, gdy sa wlaczone slychac... glosy :/
> rozmowy, czasem smiech, etc. etc... zaznaczam, ze na pewno nie
> z kompa...
> Najciekawsze jest to, ze im bardziej je przycisze - tym
> glosniejsze sa glosy

He.. he.. wszystko wskazuje na to że duchy ci się zajęgły
w głośnikach... :))

A tak na poważnie to sprawdź połączenia między kompem a
głośnikami - czy aby przewód masy/ekranu się nie odlutował.
Po prostu trafiłeś nieszczęśliwie i odbierasz pewnie polską
jedynkę nadawaną na falach długich.
Dużo do takiego odbioru nie potrzeba... obwód LC wystarczy,
a to właśnie zapewnia kiepsko ekranowany wzmacniacz w głośnikach
komputerowych.

--
 Pozdr.