Re: Laptop DELL

Autor: Peptulis Amargolis (adres_z_sygnatury_at_interia.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 13:15:16 MET

>Czy kto¶ wie cokolwiek o laptppie Dell Inspiron 3500. Jaki¶ on mi się
>nietypowy wydaje w stosunku do innych Delli. I czy cena 1200 za tego lapa
>300Mhz/64MB/4,3GB/14,1" jest warta rozważenia. np. nie znalazłem nigdzie
>baterii do niego i boję się kosmicznych kosztów gdy padnie.

gdzies w sklepie z uzywanym sprzetem byl dell klasy Pentium I 200Mhz i
chciano za niego jakies 1800 zl. Ten twoj wydaje sie lepszy, tylko
podejrzanie tani. Moze kradziony??????

Poza tym sprawdz czy nie ma zalozonego hasla na bios, bo jest BARDZO
duzy problem aby je usunac. A poza tym, jak byl jak tranzakacja nie
byla rejestrowana w dellu, to nikt ci nie przyjmie della do naprawy
serwisowej.

A tak poza tym to sa bardzo dobre notebooki.

Pepto

--
pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl