Niszczarki do dokumentow ?

Autor: mily (nie_podaje_adresu_at_niestety.com)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 12:45:39 MET

witam,

czy mozecie polecic mi jakies tanie niszczarki do dokumentow?

Chodzi mi po prostu o jakies najprostsze urzadzenie, do ktorego wkladam
zapiski lub wydruki ktorych nikt niepowolany nie powinien widziec, i sa one
niszczone.
Chodzi o ilosci niewielkie, gora kilkadziesiat kartek na tydzien.
Nigdy nie korzystalem z takiego urzadzenia, nigdy nie widzialem na oczy, co
najwyzej na filmach amerykanskich.

wszelkie porady,( w tym lamerkie, typu, jak to sie podlacza itp ) mile
widziane

pozdrawiam i z gory dziekuje,

"mily"