pogorszenie jakosci wydrukow

Autor: SC (172631_at_interia.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 10:10:13 MET

W ostatnich dniach bardzo pogorszyla sie mi jakosc wydrukow jakie otrzymuje
z drukarki.
Programowo przeczyscilem cartridge (do drukarki byl dolaczony program Doctor
cos tam), wyczyscilem szmatka delikatnie miedziane styki, ale jakosc druku
naal nie jest dobra. Na trybie prezentacyjnym druku otrzymuje jakosc jaka
niedawno mialem na standardowym.

Co jeszcze moge zrobic?
Ktos mi powiedzial, ze moga byc zapchane dysze. Ale gdzie te dysze sie
znajduja i jak je wyczyscic?
Czy moze byc to spowdowane pecherzykami powietrza ktore widze w cartridgu z
atramentem?