Instalacja Win98 przez USB

Autor: Kris_papa (info_at_informatyk.co.uk)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 08:58:47 MET

Witam, mam wrazenie, ze juz to gdzies widzialem ale za nic nie moge
odszukac.
Mam laptopa (Compaq armada 7800) z CD-romem na USB. Musze przeinstalowac
system (win98) bo stary sie wysypal. Problem w tym, ze nie mam najmniejszego
pojecia jak odpalic instalke z tego napedu. Oczywiscie uruchomienie z
dyskietki startowej nic nie daje. Nie widzi zadnego napedu.
Poradzcie jak to wystartowac. Dzieki, pozdrawiam