Materialy dydaktyczne potrzebne - prosba

Autor: Andrzej S. (smutas2_at_SPAMWONpoczta.wp.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 19:01:44 MET

Witam!

Jestem poczatkujacym nauczycielem w szkole sredniej. Mam zaczac prowadzic
zajecia z przedmiotu Systemy Operacyjne. Po wstepnym rozeznaniu dowiedzialem
sie, ze temtyka ma obejmowac: DOS, Win95, 98, 2000, 2000NT, XP, Linux. No i tu
moje pytanie:
Czy moze gdzies w Internecie jest jakis portal badz strona zawierajaca wlasnie
materialy dydaktyczne dot. poszczegolnych systemow? Chodzi mi o bardziej
rozbudowane tutoriale, manule, lub cokolwiek co moglbym wykorzystac :)
No rewelacyjnie byloby dostac cos gotowego (pdf, ppt) ale po dluzszym guglowaniu
przestalem miec taka nadzieje :)
Aha - chodzi mi o materialy w j.polskim - w ang. juz sobie poznajdowalem, tyle
ze tlumaczenie tego wszystkiego...ech :)
A moze ktos ma cos w swoich domowych kolekcjach?

Pozdrawiam i zycze milego weekendu Andrzej
smutas2_at_poczta.wp.pl