Skaner co nie tak?

Autor: Hektor (marcin_at_alternatywa.lublin.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 16:18:40 MET

Mam skaner Mustek 1200CU...wlacza sie komp widzi nowa rzecz instaluje (z
neta, nie mam sterow oryginalnych) Potem sciagam nowe sterowniki instaluje
niby wszyskto git ale uruchamiam Acdsee (tam jest opcja skanowania) no i
biore zeby skanowalo a tu pisze "skaner not conected". Musze szybko cos
zeskanowac kto ma jakis pomysl zeby to zadzialalo?
Sory ze takie dziwne pytanie, wieje z lekka NTG no ale coz czlowiek w
potrzebie...ratunku! :)