Re: P4 mobile 2800 czy 1600? Co jest prawdziwe?

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 14:47:27 MET

Lewy wrote:
> Czyli po prostu tak działa i nic się z tym nie zrobi? W ustawieniach
> biosu nie znalazłem nic ciekawego. Co właściwie w tym momencie
> oznacza 2800? Niewykorzystany potencjał procesora? Gdzie mogę znaleźć
> o tym informacje (hasełka do googlania)?
Proc przełącza się w tryb "ekonomiczny". Jeśli chcesz zobaczyć w teście 2800
to odpal w tle jakiś film czy coś, to proc powinien skoczyć nieco wyżej. BTW
można ustawić opcję żeby cały czas pracował na max. Najczęściej takie
ustawienie stosuje się do profilu pracy na zasilaczu. Pogmeraj w Panelu
Sterowania w opcjach zasilania lub w jakimś sofcie od opcji oszczędzania
energii który najczęściej się instaluje w notebookach.
Co do biosu sprawdź czy nie ma tam jakiejś opcji związanej z procesorem
która jest ustawiona na AUTO. Jeśli jest daj DISABLE.

T.