Brak aparatu w "Skanery i aparaty fotograficzne"

Autor: Marcin Magiera (mmagiera.sioztym_at_smlw.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 14:29:44 MET

Witam,

Mam następujący problem. Od pewnego czasu mój aparat (Canon A60) przestał
pojawiać się w oknie "Mój komputer" oraz w sekcji "Skanery i aparaty
fotograficzne". Aparat jednak jest wykrywany przez system, wyskakuje
okienko "Device connected", mogę uruchomić i użyć Kreatora aparatu i
ściągać w ten sposób zdjęcia. Aparat też figuruje w menadżerze urządzeń w
"Urządzenia przetwarzania obrazu" jako "Canon Camera".

Czy ktoś ma pomysł jak przywrócić aparat do "Mojego komputera"?

--
Pozdrawiam,
Marcin Magiera