Re: Dlaczefo 40 GB widzi jako 32 GB?

Autor: grzes (polik7_at_o2.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 11:19:59 MET

> Wątpie żeby płyta z BIOS'em z 2001 nie widziała dysków powyżej 32GB. A
> właśnie gdyby nie widziała to w BIOS'ie nie byłoby widać takiego dysku.
> Wygląda to raczej na ograniczoną za pomocą zworki pojemność dysku do 32GB
> (ewentualnie w BIOS'ie dysku też się da). Napisz jaki masz dysk i jak są w
> nim ustawione zworki (nie chodzi o ustawienie master/slave).

dysk to Maxtor DiamondMax Plus 8
poniżej o nim:
http://www.maxtor.com/en/products/ata/desktop/diamondmax_plus_8/index.htm

zworki ustawiłme hmmm jak to wyłumacyć na primary master

.[.]..
.[.]..

kurcze mam nadzeję że obczaisz te nawiasy to zworka w takim układzie
włożyłem widziałem na dysku ze mozna je jeszcz ułożyć w poziome???? może
tak???

czekam i pozdrawiam
Grześ