Czy istnieje taki soft do nagrywarek?

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 10:50:41 MET

Pytanie niby NTG, ale wydaje mi sie ze lepiej tu
zapytac niz na grupach systemowych.

Nagrywam sporo plyt CD z danymi dla Klientow.
niestety nie jestem zadowolony z posiadanego oprogramowania.
Uzywam w tej chwili Nero, ale szukam czegos bardziej
ergonomicznego. Testowalem WinOnCD ale to tez nie to.

Typowa sytuacja wyglada tak, ze mam nagrac np.
5GB danych na plytki CD zachowujac po prostu
kolejnosc wg. nazw plikow.

Idealny program dzialalby tak:

1. Odpalam program.
Program pamieta, ze bede negrywal plyty z danymi,
wiec nie zadaja zadnych durnych pytan.

2. Dodaje do plyty pliki, ktore chce nagrac.

3. Program automatycznie rozpoznaje, ze jesli dodalem
np. 3 GB danych do plyty CD 700MB to musi nagrac
kilka plyt.

4. Naciskam start.

5. Program wybiera po kolei pliki wg kolejnosci nazw,
by maksymalnie wypelnic plyte i nagrywa.
Po nagraniu porownuje CD z oryginalami.
Gotowa plyte wysuwa z napedu dajac znak dzwiekiem
czy nagrana jest ok, czy nie.

6. Wkladam kolejny CD do napedu.
Program automatycznie nagrywa dalsze pliki,
lub powtarza nagranie jesli poprzednia plyta padla,
bez naciskania zadnych potwierdzen itd.

Punkty 5 i 6 powtarzane az do wyczerpania danych.

W tej chwili musze sie naklikac jak glupi, zeby nagrac jedna
plyte CD. Przy nieraz 20-30 plytach dziennie cholery mozna
dostac.

Czy istnieje taki program do nagrywania?

Pozdrawiam

--
Mr J.J.
www.skanowanie.com.pl