Re: Radeon 9100 Sapphire

Autor: Berry (jarmal_at_wp.pl.DELME)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 08:23:44 MET

"Serengeti" <serengetti_at_enter.net.pl> wrote in message
> [...]
na
radiatorek

[..]

> też mam szafirka 9100 i też okropnie rzęził w nim wiatraczek. Pomogło
> wykręcenie śrubek i przymocowanie go do radiatora na 2 gumki recepturki
> :-)

Co przylozyles do radiatora na gumki bo nie rozumiem? ten sam wiatrak? Inny?
Radiator?
Nie psuj karty jak jest na gwarancji (mowie o odrywaniu radiatora). Ja
zastosowalem wariant wiatraka 80x80 na sasiednim sledziu. Nie mam linka ale
jest to na pewno na sieci. Kupilem za 16 zl wiatrak Arctic na allegro -
efekt akustyczny taki jak przy pasywnym chlodzeniu. Polecam.

--
berry