Odp: Odp: Dlaczefo 40 GB widzi jako 32 GB?

Autor: grzes (polik7_at_o2.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 08:31:33 MET

> moze przestawiles zworke na 32GB,
> sprobuj zainstalowac winxp na tym co masz (czyli utworz tylko partycje
> systemowa) pozniej juz pod zainstalowanym xp utworz pozostale partycje

więc zworkę mam ustawiona na primery master.....

a tak jak mówisz próbowałem utworzyłem partycję 8 GB tam zainstalowałem xp
reszty nie tykałem ... i pod xp w zarzadzaniu dyskami widział mi reszte jako
24 GB wieć kicha????

kurcze a czy wpływu nie ma to ze dysk ATA 133 a mi pokazuje jak sie odpala
komp ATA 100????

dzięki za info moze na gg pogadamy?

i dalej czekam na pomoc

Grześ