Re: SATA czy ATA oto jest pytanie! (moje pytanie)

Autor: Peryt (didzejdomestos_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 05:53:15 MET

> Vitam.
> Mam zamiar wymienić sobie dysk twardy i chcialbym sie sytac Grupowiczow o
> opinie:
> Czy lepiej wziasc 80 GB MAXTOR 8MB cache 7200 ATA133, czy SATA Samsung 80GB
> 8MB bufor? Dodam ze ceny roznia sie o 5zł ;-)
> Dokladniej to chodzi mi czy przy SATA nie ma jakichs problemow np. przy
> zakladaniu partycji i instalowaniu WInda 98SE loop innych.
>
> Dzieki za glosy
>
> Pozdrawiam
>
> Pszemo
>
> Ludzie o czym wy mówicie !!!

Rozumiem zastanawiac sie nad Baracuda, Matroxem i WD
ale to jest samsung czyli gówno!!!
Samsung w dyskach to jak SAGEM w telefonach!!!!!
Są firmy dysków ktorym ufam a mam ich teraz 5
Matrox
Seagate
WD
Obecnie w kompie mam 120G 80G 7200 ATA133 Matroxa i mimo ze kazdy z nich byl z
takimi samymi parametrami o 50zł dorższy z takich samych parametrach od
uwczesnych baracód;) to i tak kupilem Matroxa bo Seageta 15G 7200 kiedys mi sie
zepsół, a dwa dyski 3200MB 5400 Seageta i WD dalej mi dzialaja i uzywam ich an
codzien a maja z 8 lat!!! Kiedys to robili sprzet...teraz taka masówka...;/
pozdro