Jaki laptop dla szefa ?

Autor: G. (g_at_whatever.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 00:48:27 MET

Witam

Wiem, ze pytanie niezbyt madre i oryginalne...chodzi mi raczej o marke,
która moglibyscie
polecic. Cena nie jest kluczowa, powiedzmy ze mozna wydac do 8 kzl, choc
lepiej byloby wydac 6 kzl.
Wiadomo, ze nie Compaq/HP (prawie dokladnie po roku skonczyla sie
bateria, grzeje sie i robi rozne "numery" - nie lubi(my) go). Brany pod
uwage jest Acer, Asus, IBM - szczegolnie ten ostatni, ale zainteresowal
mnie np Asus, jednak nie znalazlem zbyt wielu opinii.
Dla kobiety - lekki, ladny ;)
Ma pracowac jako przenosna stacja robocza w uzyciu (prawie) non stop -
mocny, niezawodny.
Gwarancja...nie ma na nia czasu, ma sie nie psuc.
Centrino 1,4 vs P4 2,0 - czy warto Centrino ?
Ewentualnie czym sie warto zainteresowac w akualnej ofercie.

Bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
G.