Re: Jak wymusic 100Mb/s na hubie?

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 00:13:09 MET

On 2004-01-25, space_ship_earth <> wrote:
> dzialaja tylko i wylaczne z predkascia 100 Mb/s z ow hubem.
>
> I co LYSO?! NAPEWNO!

Łyso, widzisz można pisać po polsku, ba nawet na pewno ortograficznie
się da.

> Tak wiec powtarzam pytanie (tylko i wylacznie do tych majsterkowiczow
> kotrzy umieja) : jak wymusic softwerowo polaczenie tylko 100 Mb/s?

software, softwarowo, a raczej oprogramowaniem.

> System: w2k i win xp TCP/IP over netbios

Chyba netbios over TCP ale to nie ma znaczenia imvho.

Widzisz jakiś powód dla którego połączenie jest traktowane jako 10
Mbitów zapewne istnieje, może to być zła jakość kabla, nie najlepsza
sieciówka, czy plamy na Słońcu albo widzimisię switcha/huba. Spróbuj
wstawić inny 10/100 i jeśli rezultaty będą podobne to na 99% kable masz
do wymiany.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej