[monitor 17''] Ktory z nich?

Autor: Zone (jga_at_o2.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 23:27:55 MET

Witam

Przymierzam sie do kupna monitora 17", bo moja stara 15
piszczy juz niesamowicie :) Dlugo zastanawialem sie co
wybrac nie bardzo drogiego i "docedzilem" do tego
(kolejnosc taka celowa):
- Philips 107 B40 TCO `99
- Iiyama Vision Master Pro 1403 (LS704UT)
   (w sumie inna bajka niz powyzszy, ale... Iiyama :))
- Mag Innovision 796PF2
Prosilbym o opinie osoby, ktore mialy stycznosc z tymi
monitorami. Ktorys z nich zagosci pewnie troche czasu u
mnie, wiec jak przedstawia sie sytuacja z ich trwaloscia.
Gdzies w archiwum przeczytalem ze Philipsy nie trzymaja sie
zbyt dlugo, stad moje obawy co do tego modelu.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
/Zone