klawiatura logitecha - kabel

Autor: Piotr (competer1.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 23:19:22 MET

miesięczna Black Internet Keyboard, przewodowa, niestety odmówiła
posłuszeństwa. Przyczyna prozaiczna, szarpnięcie za lużno wiszący kabel
nogą. Na tyle jestem uczciwy, ze nie niosłem jej do serwisu tylko chciałem
wymienić wtyczkę sam (była wyraźnie wykrzywiona). Mam przedłużki do
klawiatury i myślałem, że spokojnie wykonam zadanie. Schrzaniłem to totalnie
i zostałem z ucietą wtyczką logitecha w ręku. Może ktoś ma schemat łaczenia
kabli do wtyczki? Najlepiej kolorami, na elektronice się nie znam i działnie
miernikiem odpada.