Belinea 15cali - zmarła ???

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 19:26:00 MET

Znajomy ma 15 cali belinea...
stary monitorek...ale działał.
I teraz dwa pytania... dlaczego poki działał obraz nie ważne w jakiej
rozdziałce był trochę nie ostry ???
Kineskop wiadomo...ciut wypalony ale ta nieostrosc wręcz uniemozliwiała
czytanie czcionki 10 w rozdziałce 1024x768.
I pytanie drugie... Ot tak z nienacka... wlaczył komputer i ciemnosc...
ja myslalem ze karta grafiki..ale podlaczylismy do mojego monitora i
działa pieknie.
Natomiast na jego monitorku ciemnosc... tyle ze ciekawostka...OSD ekranowe
działa ok..czyli obraz wyswietlac moze ale dziwnym trafem obraz z
komputera nie dociera do monitora.
Juz wszystkie połączenia sprawdziłem..tylko monitor zostal do rozkręcenia.
Moze ktos bedzie w stanie mi pomoc i podpowiedziec co to moze byc i co
ewentualnie probowac robic ?
Konfig kolegi jesli to ma znaczenie to :
Asrock K7VT2
256DDR 400
Duron 1600 Applebred
HDD Samsung 20GB
GF2MX400 32MB 128bit
CDRW+CDROM

Dodam , że na dzień przed awaria monitora podkrecono procka podnoszac FSB
ze 133 na 145 co dało 1733MHz o ile pamietam i podkrecona karta grafiki
ale tylko ciutke bo 200 na 216 / 166 na 175.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****