Re: TOSHIBA czy HP ???

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 22:23:22 MET

Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl> wrote:

> Odpowiedź scięła mnie z nóg: 3h 57 min !!! (Stoi teraz przede mną,
> co prawda nic nie robił, tylko sobie świecił, ale i tak robi
> wrażenie...)

To ja mam w pracy takiego Acera TravelMate 255X :] Bateria trzyma 3.5-4h,
procesor C1.33 Mobile. Co prawda design dosc surowy, ale dobre wykonanie,
nie skrzypi, do pracy w terenie swietny :>

> Znakomita klawiatura, nawet IBM takich nie ma (o Toshibie nie wspomnę).

Klawiatury Toshiby tez mie nie podchodza, ale seria Portege to jest to!
Notbook grubosci 15mm :]

> PS OT
> Odbiór Avensisa w czerwcu...!!!!! :((((((((

Uuuu lipa :| A ja myslalem, ze juz pomykasz bo Cie nagle wcielo ;)

> Kurde, zaczynam się zastanawiać. Mondeo są "od ręki"

Hmmm... ale to niezawodnosc Toyoty... :>

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,