Re: drukarka Epson- zmiana biosu..

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 21:51:46 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak DanWot napisał:

> myśle że sporo... np. w wszystkich drukarkach Epsona (tusze bez chipa)
> wystarczy dodać coś np. papierek pozwijany pod zapinke.....
> i tusz jest znowu "nowy" (inaczej pełny)
> niepisze tu o programach do monitorowania tylko drukuje faktycznie...

Teraz będzie ci troche ciężej oszukać. Ale możesz próbować;)

> zgadnij ile zbędnych podzespołów jest na kartach grafiki..??
> (kondenstory na Radkach np...)

usuwałeś je:)? po coś na pewno sie znajdują. Pewne elementy w każdym
urządzeniu można usunąć, ale wtedy mogą być bardziej awaryjne. One
przechodzą testy, które często są bardziej wymagające niż jakiekolwiek
zadanie wykonane w czasie użytkownika komputera w czasie dalszej pracy
urządzenia. Myśle, że producenci zasilaczy sa bardzo dobrzy w usuwaniu
zbędnych elementów:) Z wiadomym skutkiem:)

> a dasz wiarę, że z R9100 można wycisnąć w 3D-2001se ponad 11K?
> zdolny A1700_at_11,5x210 na Epox-ie

Wierze, że da sie sporo więcej:) Potwierdzają to wyniki na stronie
futuremarka:)

> pamięci noName 512(DDr400) szybkie w zapisie ~3200MB/sek
> tak twierdzi Aida...

Na NForce2 to wydaje mi sie standard. Pamięci noname wydajnością sie
nie różnia od markowych. Różnia sie kompatybilnościa i osiaganymi
taktowaniami i timingami. Dwie pamieci pracujace na tych samych
parametrach nie beda sie rózni wydajnością. Nie wiem na jakim sprzęcie
to osiągnąłeś.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)