nec 991sb malutki problem

Autor: th44 (niemam_at_maila.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 19:28:02 MET

Witam, jestem posiadaczem tego monitora (nec 19-stka, 991 sb, plaski ekran),
jednak denerwuje mnie jedna rzecz
(firmowa karta ati - hercules, wiec powinno byc super, monitor na kineskopie
diamotron).

Otóz zauwazylem, iz w lewym gornym rogu ekranu, obraz jest nieco mniej ostry
niz w innych czesciach.
Wszedzie indziej jest totalna "zyleta" a tam generalnie nie jest tragicznie,
da sie przezyc, jednak denerwuje mnie to.

Czy takie cos kwalifikuje sie aby mi w serwisie wymienili monitor ?

Generalnie jestem nim troche rozczarowany, gdyz jakos nie pasuja mi czcionki
przy tej plamce (0,27x0,25) oraz to, iz nie mogę na raz (przy tekscie)
ustawic idealnej bieli i czerni. Albo literki sa ładne ostre i czarne ale
tło jakby lekko szare, albo literki niezbyt wyrazne gdy tło naprawde białe.
Na mojej starej 17 noname jakos ladniej to wszystko wyglada na tej samej
karcie graficznej. (Jesli chodzi o jakiekolwiek kolorowe rzeczy to wszystko
jest absolutnie super)

Pozdrawiam
th44