Re: drukarka Epson- zmiana biosu..

Autor: DanWot (danwot_at_poczta.fm)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 18:04:30 MET

w tym, że ich pojemność nie powala na kolana...
u mnie w Gdyni za czarny do C40 płace 12,- a do C42>>> 29,-
kolor do C40 niepamiętam... do C42 >>>39,-
Inna sprawa, że niepamiętam kiedy sobie coś drukowałem...
ale moje "plemniki" 12 i 14 lat ciągle to robią,
zgadza się że można przeboleć tę różnice, bo jest niewielka
kwotowo ale % serce boli :)

> Głupi bo nie do zrealizowania.

czy jesteś tego pewny? czy poprostu niewiesz?

> Może kolega DanWot sie zainteresuje tym programem:
>
> http://www.ssclg.com/epsone.shtml
>
> Z nim może przynajmniej tanio napełniać.
dzięki za rade te klimaty mam przerobione...(4 x HP 690 i Xerox C8)
poniosły śmierć i dlatego nielubie napełniania...
pzdr
Danwot