Radeon 9100 Sapphire

Autor: Volus (volus_at_no_spam.post.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 14:38:32 MET

Mam kartę jak w topicu i chce zmienić jej wentylator (strasznie rzęzi) na
radiator zalmana. I tu pytanie czy to wystarczy (niezbyt duży ten radiatorek
ale też nie mały. Słyszałem że radki 9100 się mało grzeją jak ich się nie
kręci). Pytanie podstawowe to, jak oderwać aktualny radiator, tak żeby
nieuszkodzić GPU? Jest przyklejony, a gdzieś wyczytałem (chyba na
benchmark.pl) że ciężko im było go oderwać. Może spróbować czymś go
posmarować?
Pozdrawiam Volus.