Re: da radę?

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_ekipa.lublin.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 16:16:47 MET

> Oczywiście zartujesz, bo mnie sie nic nie wywala.

Kazdy tak mówi, ja moze za szybko klikam bo każdą dziewiećdziesiatke-ósemke
potrafie wywalić w 30 sekund.

> Dlaczego warto, skoro nie działa szybciej?

Też tak myślałem, zmieniłem zdanie po 2 dniach uzywania winXP. Teraz mam p3
933_at_1120 i próbowałem przesiąść sie na WIN2000. Nie udało sie, moze to za
sprawą NTFSa. Najbardziej pasuje mi jednak FAT32 + WINXP.

Pozrdawiam