Plyta czy DVD

Autor: marcin d. (tiger_11_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 15:55:44 MET

Witam grupowiczow....
Mam maly problem;
Po wlozeniu plyty cd-r, cd-rw do DVD Teac 516E strasznie charczy jak chce
odczytac plyte, a jak np.; jest w cd-dvd plyta cd-rw z jakimis plikami to ma
straszny problem z jej odczytaniem nie zwazajac na to ze strasznie charczy,
zezi (cos okropnego), a i jak np. chce skopiowac jakis film z cd na dysk to
zacina strasznie i komp spowalnia.
Bylem oddac na gwarancji i mi powiedzieli ze jest dobre, wiec zanosze do
domu podlaczam a tu ..... zadnej zmiany jest tak jak bylo, poszedlem do
kolegi aby sie upewnic i faktycznie u niego jest OK tez dziala dobrze.
Plyte mam dosc nowa bo jakies 6 tyg. jest to..
ASUS A7N8X Deluxe

Czy to moze byc plyta czy moze jakas inna wada ?
z gory dzieki...
pozdrov|!