Czesc...

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 11:16:08 MET

..nie zasypalo was ? Bo ja dzien od lopaty zaczynalem ze az
sie caly spocilem. Kiepski ruch dzisiaj. Jak jest taka
pogoda to nikomu sie nie chce lazic.
Oddalem w Balcie na Slowackiego ten wczorajszy kabel.
Zwyklego tez nie mieli wiec oddali kase. Polecili mi jakas
firme na Zaspie gdzie jest podobno wszystko jezeli chodzi o
kable.... i faktycznie. Kupilem porzadny zwykly kabelek za
18 zlotych. Powiedzieli mi w serwisie ze taki problem z
monitorem to czesta sprawa i wina lezy po stronie karty
grafiki w komputerze wiec niby mozna probowac w
nieskonczonosc z wymianami kart ale i tak nikt nie
zagwarantuje ze bedzie to wszystko ze soba dzialalo jak
trzeba... wiec ja sie wyleczylem juz z bieganiny. Podlacze
na tez zwykly kabelek i bedzie OK. Ten kabel co mam w domu
to wystawie na Allegro.. moze ktos za 30-40 kupi ?
Jak uruchomie juz dobrze ten monitor to sprobuje sprzedac
stary zanim Tosia obgryzie ten kabel co jest przy nim.