Re: Jaki zasilacz do Bartona?

Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 09:35:42 MET

Użytkownik "-=MaR=-" <zne_at_m.cy[ROT-13]> napisał w wiadomości

> Ciekaw jestem co byś polecił koledze gdyby napisał, iż posiada dodatkowo
> CD-ROM, DVD, CD-RW, 2xHDD... pewnie i 600W by nie starczyło :)

> Modecom nazywasz markowym?

> ...i myślisz, iż jest on wiele mocniejszy od Enlight 250W? Oj, zdziwiłbyś
> się poznając faktyczne - użytkowe - parametry tychże zasilaczy.
>
> --

Znam życie dziś jest taka konfiguracja, jutro się zmieni a zasilacz jest
dość istotnym elementem komputer, jeśli jeszcze tego nie zauważyłeś.
Proponuje wyliczyć moc co do wata i zrobić zasilacz na zamówienie.

> Z tańszych modeli Modecom ISO-450P 350W (PFC) ~135 PLN
>
> ...i myślisz, iż jest on wiele mocniejszy od Enlight 250W? Oj, zdziwiłbyś
> się poznając faktyczne - użytkowe - parametry tychże zasilaczy.

Zamiast uprawiać demagogie podaj może jakieś wiarygodne żródła twoich
informacji.
Ja moge podać np. http://www.tomshardware.pl/howto/20021021/ może nie
najnowsze ale teoria ta sama.

MTV co masz do powiedzenia, ja mam swoje zdanie.
Net