Re: Jaki sprzęt do kawiarenki?

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 08:53:45 MET

Użytkownik "Lulek" <lul3k_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Tak czy siak prawie na pewno nie ma sensu kupowanie wypasionych komputerów
> - trzeba się maksymalnie ustawiać na niskie koszty. Jest do rozwiązania
> dylemat oryginalności softu (i wiążącej się z nim nieuczciwej

> konkurencji). Przy 8 stanowiskach na pewno 512 kbps nie jest "do dupy",

Kumpel mnie też pytał o to... kawiarenka...
Bierze stałe 1MB, kompy wyszły około 1500 za sztukę - tak jak piszesz
minimum kosztów: płyta ECS, Duron 1.6, 128MB, Radeon 9000, HD 40GB, tani
monitor 17', zastanawiam się czy CD-ROM kupić tylko jeden ale na USB...
Popracuje się na tym dobrze a nawet zagra całkiem spokojnie

A co do systemu:
Linux Mandrake? i do tego Open Office? - są praktycznie darmowe...
Jeszcze tylko nie wiem jak na tym gierki chodzą...

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.