Re: Gdzie w wawie kupowac sprzet?

Autor: Teo (teo_at_no_prv.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 02:57:26 MET

"Danonwoj" <AAADanonwoj_at_konto.pl> wrote in message
> A zadowolony jesteś z obudowy Chiefteca? Jaką wziąłeś i ile za nią dałeś?
> Najlepiej jakbyś odjął już zasilacz od ceny ;-) ?

Mam Chiefteca serii BX 02B-B-SL - czarno (wlasciwie ciemno-szara) ze srebrna
wstawka z przadu.
A wiec obudowa jest ladna (wg. mnie), dobra jakosciowo (dobrze zlozona z
grubej blachy - ciezka), obsluga bezsrubkowa (takze kart rozszezen, ale
odpadaja niestety takie rozwiazania jak Zalman CPNS6000A-Cu - konstrukcja
ramienia przeszkadza), port FireWare z przodu, duuuuzo miejsca - jest gdzie
kable ukrywac, ale czasem przenosze komputer (obejzec film) i jest
niewygodnie ;]
Plusy mozliwos zamatowania dwuch dodatkowych wiatrakow w srodku dla HDD
Wolal bym zeby z tylu byl jeden wiatrak 12x12, zamiast 2 8x8.
Mam Zalmana ZM-MFC1 - nie miesci sie pod klapka, a i nie da sie go
zamontowac ;] Nie da sie takze zamontowac innych urzadzen ktore nie maja
pelnej dlugosci urzadzenia 5,25" - wynika to konstrukcji "mechanizmu"
mocowania bezsrubkowego.
Najwiekszy minus niebieska dioda od power! Niestety taka moda nastala, diody
tego koloru daja niesamowicie po oczach (ogladanie filmu w ciemnym pokoju to
meczarnia).
Poza tym jestem zadowolony z zakupu.
Cena bez zasilacza nie wiem, nie pytalem ja placilem ok 550zl chyba.

A bardzo wazna sprawa dla mnie - obudowa przez to ze ma grube blachy jest w
miare cicha (ale i tak wszystko slychac - do idealu daleko), jest
przewiewna, mozna zwolnic wszystkie wiatraki (u mnie wiatrczki: Cooler
Zalman CPNS7000A-Cu na 5V, wiatraczek Zalman ZM-F1 wydmuchujacy troche
powyzej proca na 5V, taki sam na grafice 5V, w zasilaczu wdmuchujacy na 7V,
wydmuchujacy standard - jest w miare cicho (moglo by byc ciszej - zasilacz
szumi, czeka Paps i opornik na lutowanie), temp w tej chwili proc (Thorton
2200XP - default) 34'C, system 35'C).

Za jakis czas planuje kupic zasilacz Antec TruePower 380W z Sonaty i
stiuningowac go (w razie potrzeby) - wtedy nastanie cisza ;]