Laptop Systemax

Autor: Wolan (bwolansk_at_nospam.onet.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 23:21:04 MET

Witam
mam pytanko - czy ktoś jest szczęśliwym posiadaczem laptopa Systemax (tak
pisze na obudowie) modelu mp982? zwłaszcza posiadającym cdroma? chicony też
robiła takie modele - bo potrzebuje do takiego dokupić cdroma - wymiennego z
FDD - ale zdaje sie że poza rozmiarami fdd z innymi typami ten sprzęt ma
inne złącze - po wyjęciu fdd i porównaniu do cdromów sprzedawanych na np.
allegro wynikałoby że złącze jest nieco dalej w tym modelu - no chyba że się
mylę - ma ktoś może cdroma i mógłby mi podać rozmiar złącza i jego odległość
od krawędzi - tej nie ścinanej ?
dzięki !!!