Re: bardzo prosze o pomoc - nowy dysk b. obciaza procesor...

Autor: blackbird (blackbird2222_at_op.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 22:50:54 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Objawy jak przy włączonym skanerze antywirusowym. Masz? :)

Nie no... o takie rzeczy mnie nie podejrzewaj - myslalem ze jak w miare
dokladnie opisalem problem uwzgledniajac wszelkie potencjalne rozwiazania
ktore moglbym ominac to nikomu nie przyjdzie do glowy pytac mnie o rzeczy
oczywiste - ale fakt, czasem mozna o czyms blachym zapomniec lecz niestety
nie w tym przypadku. Antywirusa mam wylaczonego. Zaczynam sie obawiac czy to
czasem nie jest po prostu fizyczne uszkodzenie, tak jak poscie powyzej pisal
Neekak...
W kazdym razie moja frustracja siega juz apogeum - niestety :-( Napisalem na
kilku forach dyskus.. i nikt nie potrafi mi jak dotad pomoc. Napisze jeszcze
ew. do oficjalnego dystrybutora firmy Maxtor na Polske - moze oni mieli
podobny przypadek.. ?

Pozdrawiam
Lukasz