Re: Gdzie w wawie kupowac sprzet?

Autor: Teo (teo_at_chrome.pl_jabber)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 20:06:15 MET

"trzmiel" <trzmielNOSPAM_at_interia.pl> wrote in message
> [...]

Troche dodam od siebie ;]
Kupowalem u nich kiedys grafike PixelView na GF2 Ultra juz nie pamietam
ktory - jeden z ostatnich modeli GF4 chyba juz byl na rynku. Mialem problemy
z nia w jednej grze, oddalem do serwisu - sprawna, ale na moja prosbe
wymienili mi na Leadteka. Okazalo sie ze to wina sterownikow - problem nie
rozwiazany do dzis :(
Ale i tak teraz kupuje po drugiej stronie w FENN.
Nie polecam:
UltraMedia - na Chlodnej - problemy z serwisem
Lorien - Ptasia - problemy z serwisem

W obu sklepach jest tak:
Klient przychodzi, kupuje, daje kase i jest ok, jesli przyjdzie ze sprzetem
to chca go zagrysc - wlasnie przezycia.