Re: PowerColor R9000 TV-OUT - Pytanie...

Autor: legus (legus_at_polbox.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 16:51:16 MET

Użytkownik Corran napisał:
< ciach >
<...... reszte dopowiedz sobie sam.
Nie jestem elektronikiem , ale to co mowisz/piszesz jest bez sensu :))
Jaki wplywa na czestotliowsc pracy ukladu/odsiwezania ma wartosc
napiecia stalego z zasilacza impulsowego .Uklad napewno stabilizowany
kwarcem. A przy okazji przy starcie a pozniej podczas
pracy wzrasta przeciez pobor pradu ze wzgledu na prace systemu wiec to
co napisales przeczy ogolnemu zjawisku :))
Jak zauwazylem , najbardzej popularnym spsobem rozwiazywania problemow w
   pececie jest wymiana zasilacz :(

Pozdrawiam legus.

PS
moge sie mylic co do budowy , nie jestem elektronikiem z zawodu , ale
chyba za duzo herezji tu nie odstawilem .