Re: Cichy zasilacz i coolerek

Autor: Teo (teo_at_chrome.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 17:03:25 MET

"Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> wrote in message
> Chieftec HPC 360-202 jest imho cichy w porównianiu z tanimi
> zasilaczami. Jeżeli nie masz wrażliwego mocno ucha to powinien
> wystarczyć

Zgadzam sie w 100%, sa ciche w porownaniu z tanimi.
Ja uzywam 360-202-DF, wczesniej mialem Huntkey 300W (z obudowy ModeCom).
Wyciszylem go (wiatrak na 5V). Chieftek nie jest tak cichy (jeszcze nie), na
razie wyciszylem tylko "poziomy" wiatraczek - 7V nie slychac go.
"Pioniowy" - ten ktory wydmuchuje - jest oryginalny bez zmian, jest
dostatecznie cichy, przymiezam sie do wymiany go na inny, bo zaczyna
"chrobotac", przy okazje dodam opornik i bedzie 7V.
Jesli w 360-202 wiatraczek kreci sie z ta sama predkoscia po rozgrzaniu (w
co watpie - jeden wiatrak, wieksze obciazenie) to nie bedziesz narzekal.
Natomiast 360-202-DF wymaga "przychamowania" wiatraczka wdmuchujacego bo w
przeciwnym razie jest troche za glosno.