Re: Czy warto ?

Autor: Teo (teo_at_chrome.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 16:54:30 MET

"Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> wrote in message
> Może powiedz ile stron drukujesz miesięcznie. Wtedy to pytanie będzie

Ta drukarka nie jest droga, ale tonery sa po 250zl.
Mam ta drukarke juz 7lat i chce cie ostrzec przed jednym, podajnik jest
bardzo awaryjny! "Bierze" po kilka kartek, lub wcale nie bierze papieru,
koszt naprawy to 150 lub 250 zl - zalezy jaka masz wersje (sa dwie zjakims
czujnikiem przy podajniku i bez), taka naprawe trzeba przeprowadzac srednio
raz w roku. Problem "brania" kilku kartek dotyczy wiekszosci drukarek z
podajnikiem "pionowym". Znajomy ma OKI 8p plus i ma to samo.
Ja osobiscie polecam ci 5M - jest to wytrzymala drukarka, taka stala na sali
informatycznej w liceum, byla "ogolno dostepna", papier dodawany byl przez
admina.
Poza podajnikiem to bardzo dobra drukarka, uzywana jest do drukowania faktur
ok 100/mies, do tego rozne oferty, dokuenty, opracowania, czesto drukuje
rozdzialy z e-bookow. Miesiecznie wychodzi ok 300stron.

ps. Problem podajnika dotyczy takze 6L