Re: Komp restartuje mi się zamiast wyłączać. Pomocy!

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 16:23:32 MET

QKafKa claimed:
> Z pewnych względów zmuszony jestem do używania 98SE ale nie mam pewności czy
> jest to problem z szuflady soft czy hard. Jesli ktos się z tym zetknal
> prosze o pomoc.
>
> Podaje co mam:
> Duron 1.4 (1750 MHz)
> Epox RDA+
> Hercules Radeon 9500
> 512 Kingston 333
> 120 Maxtor 7200 8MB
> i niestety kiepski zasilacz Aton 300 W

Jeśli ten zasilacz nie daje naprawdę 300W to ryzykujesz w każdej chwili
poważną awarią całego sprzętu. Dużo pamięci, kręcony procesor i jedna z
najbardziej prądożernych kart na rynku to zabójcza dla zasilacza
kombinacja.

> PS. Instalowalem rozne pacze i apdejty do Win ale moze nie te co mogłyby
> pomóc.

Niestety na temat problemu z tematu nic nie poradzę :)

--
        :: http://www.stringi.com/viper/ ::
$ cat /proc/asound/dev/pcmC0D0c