Re: Nietypowa karta graficzna ....

Autor: Radziol (radziolski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 15:57:36 MET

> Jeżeli myślisz o równoczesnej pracy na 2 monitorach i telewizorze, to
AFAIK
> matroxy P750 i parhelie to umożliwiają

Konkretnie chodzi mi o prace na zawodowych programach audio - praca na dwóch
monitorach (mam na nich elementy programu) a na wyjście TV np. S-VHS
podłączam rzutnik do wyświetlania filmu. (Do tej pory robiłem to na
zasadzie - na jednym monitorze program - na drugim full - screen podgląd
filmu).

grts

Radek.