Re: zasilacz 300W - czy starczy?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 14:59:43 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak <marek_at_berdyczow.net> napisał:

> czy powinienem jednak smetnym wzrokiem
> spojrzec na 400W i wyzej i jakich objawow moge sie spodziewac po 300W
> zasilaczu (oprocz dymu z pudla ;)

Spodziewaj sie sygnałów dymnych z budy:) Oczywiście może sie stać tak,
że wszystko bedzie działało sprawnie, ale ja bym nie ryzykował. Kup
sobie Chiefteca 360W DF. Powinien byś spokój na dłuższy czas. Uznaj to
za inwestycje na przyszłość:)

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)