LTR-52327S problem z fimware

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 12:18:04 MET

Mam dziwny problem.
Na wstępie powiem, że przejrzałem w tym temacie googlarnie
niestety bezskutecznie.
Moja nagrywarka jak w temacie, nabyta 3 dni temu, posiada firmware
QS54. Wersja nie pasuje do reszty, tzn. QS0x.
O co tutaj chodzi? Dodam, że próba flashowania na (teoretycznie?)
najnowsze QS0C nic nie daje - od razu wyskakuje komunikat, że
ten program obsługuje tylko LTR-52327S, a ja mam LTR-52327S i
dlatego program zakończy swoje działanie :-O
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam, Roman.