Re: temperatura pracy P4 2,6/800 HT

Autor: Baroo (barooTNIJ_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 10:20:19 MET

Użytkownik "Jakub 'Qba' Kamecki" <qba_at_127.0.0.1> napisał w wiadomości

> ejże, ludzie? ja rozumiem, że mam fabrycznie wolniejszy procek od
> Waszych o całe 200Mhz ale aż takich różnic chyba nie powinno być.
> (szczególnie, że jest podkręcony i nawet na 3.0 Ghz pracował w niższych
> temperaturach niż tu zacytowane)
> używacie jakiejś pasty? jakiej?

Standardowo masz sylikonową podkłądę (trochę do dup.., jak wymieniałem
cooler to mi się procek do radiatora przykleił i nózka się skrzywiła).
Powyżej 1GHz używanie pasty sylikonowej jest raczej koniecznością
(oczywiście nie jest super konieczna, ale barzdo dobrze jak jest). Ja używam
tej dostarczonej z coolerem zalmana i jest super.