Re: temperatura pracy P4 2,6/800 HT

Autor: Baroo (barooTNIJ_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 09:08:24 MET

Użytkownik "Julius C." <juliusc_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jaką macie temperaturę pracy P4 2,6/800 HT?
> Mam ok. 50 st. zaraz po włączeniu i 70 st.
> podczas obciążenia 100%. Wydaje mi się,
> że to za dużo. Intel podaje w specyfikacji
> temp. max. 75 st. Dlatego interesuje mnie
> jaka jest temperatura u innych użytkowników
> tego procesora. Dodam jescze, że napięcia
> na płycie (Abit IC-7) są dobre, a wentylatorów
> przetestowałem kilka. Z góry dziękuję za informacje.
> pozdrawiam
> JC

Ja mam płytę IC7-G i procka 2.6 (800 HT). Przy orginalnym coolerze to tak
jak u ciebie, z tym że w lecie jak dałem kompresję do divxa to doszło do
75st. Od tego czasu się wnerwiłem i założyłem cooler Zalmana
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3947 , skręciłem obroty na max 2000
i mam teraz 45 przy braku obciążenia i max 54 przy pełnym obciążeniu (a jak
cicho w porównaniu z orginalnym coolerem ; ).

--
i NET, www.inet.one.pl    -     QoS and security for Linux
"Unix is very simple, but it takes a genius to understand the simplicity".